Σάββατο 3 Απριλίου 2010

ΝΙΣΥΡΟΣ ΠΑΣΧΑ ΕΛΛΗΝΩΝ





5 σχόλια:

  1. Αφου πουλησε ολο το ουρανιο που παρασκευασε σε Ιρανους τρομοκρατες,τωρα κανει τον τουριστα-φωτογραφο.Ας μην ξεγελαστουμε παλι.Μαλλον ψαχνει για το επομενο μερος των πυρινικων του δοκιμων και απ οτι βλεπω το βρηκε.Ειναι το τοπιο της πρωτης φωτο.Εκει με τα σατανικα του πειραματα θα ασελγησει για μια ακομη φορα στην ανθρωποτητα.Τιποτα δεν τον σταματα.Η Χιροσιμα και το Ναγκασακι ειναι για υτον μια γλυκια αναμνηση.Ποιος μπορει να τον σταματησει αραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον φίλε ανώνυμε κανένας αλλά όπως γνωρίζεις κανείς δεν θα πιστέψει στα λόγια ενός αγνώστου που πέρνει ληγμένα και προσπαθεί να βρει θεωρίες συνωμοσίας για αυτό και να χτυπιέσαι δεν σε ακούει κανείςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνομοσια εγω? Επειδη παιρνω καθημερινα 10 αρνταν 5 λεξοτανιλ και 7 ζαναξ θα με βγαλεις τρελο? Τωρα θα σου δειξω εγω. Θα καλεσω τους Γερμανους να δεις τι θα παθεις. Θα το πω στον μπαμπα μου.Σου ευχομε απο τα πολλα μακαρονια που τρως να παθεις μπερι-μπερι και μετα σαλμονελα και μετα σκορβουτο.Εγω ο καλος σου φιλος κρα-κρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμη μιά φορά ήρθα εδώ κάτω..

    ήρθα να σε βοηθήσω..
    ξέρεις, δέν το βάζω κάτω εύκολα..

    έχω ξανάρθει και ξανάρθει..

    την μιά μου εδωσες να πιώ το κώνειο..
    αναρωτιέμαι τι να με περιμένει τούτη την φορά..

    εδώ θα είμαι να περιμένω με υπομονή την νέα μου καταδίκη απο σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχιζω να ανησυχω.Πρεπει??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????




    /

    ΑπάντησηΔιαγραφή